Dienst na verkoop

Hoe je aanvraag indienen?

Bij Brati doen we er alles aan om je een zo vlot mogelijke service te bieden.

Daarom vragen we je om ons specifieke informatie te geven omtrent jouw vraag. Dit kan over een herstelling, onderhoud of zelfs een depannage gaan.
Deze informatie laat onze technici toe meteen tot de kern van het probleem te komen. Hierdoor word jij dan weer sneller geholpen. Een echte win win situatie dus!

Download informatie fiches

Je kan ook steeds op ons portaal, om rechtstreeks jouw (aan)vraag in te dienen. Deze krijgt dan een automatische opvolgnummer en zo zal alles onder dat ene referentie behandeld worden. Lekker gemakkelijk!

Contacteer onze dienst na verkoop

Bekijk onze lijst met informatie fiches, vind diegene die voor jouw van toepassing is en download het document. Vul het in en voeg toe als bijlage bij je bericht. 

Onderwerp contactname

Meer informatie

Bijlage

Informatieblad* (zie linkerkolom)